• page

ALLWIN travaglia cù i clienti attraversu COVID-19 tempi difficiuli

À u principiu di 2020, avemu campatu una pandemia speciale-COVID-19. Parechje fabbriche anu avutu à piantà a produzzione per quasi dui mesi. Dopu à tempi duri, avemu ripresu a pruduzzione nurmale. Tuttavia, u virus hè diventatu sempre più seriu in u mondu.

Unu di i nostri clienti di Trinidad, avemu cooperatu per più di 10 anni, hà fattu un ordine in Dicembre 2019, è dopu in Marzu avemu ricevutu un email da ellu, a situazione in Trinidad hè assai seria, L'ecunumia hè stata gravemente affettata da COVID19. Considerendu chì a nostra cooperazione hè assai forte, avemu decisu di rinviare u tempu di consegna. Avemu dettu à u cliente chì ALLWIN affrunterà sta sfida è supererà a situazione cumplicata cun ellu. Dopu avè almacenatu a merca in u nostru magazzinu per quasi 6 mesi, avemu mandatu a merce u mese scorsu è avemu ricevutu u pagamentu à a fine di settembre.

Ancu se COVID-19 affetta sempre i paesi di u mondu, a situazione s'aggrava è megliu. Simu fiduciosi per superà stu virus, è ALLWIN serà accettatu è piaciutu da più clienti.

new (1)
new (2)
new (3)
new (4)
new (5)

Tempu di posta: Ott-22-2020